Неудобството EasyPay


Патилата ми щяха да приключат преди две седмици, ако имах възможност да не си причинявам това неудобство.

Трябваше да намеря вариант да платя сметка за електропотребление плюс такса за присъединяване заради откачване за закъсняло плащане към EVN.

Няколко пъти разговарях с оператор на енергоразпределителя, докато изясним какви са сметките, как се плаща и т.н.
Пристигнах в клона на EasyPay в Трявна, затворено. По данни от сайта, трябва да са два адресите на EasyPay за Трявна, но на единия е обявено за разпродажба и отдаване под наем помещение, а на другия работното време е с прекъсване по обяд. И когато най-после се добрах до работещ офис, ме уведомиха да почакам поне половин час, докато обслужат единствения клиент пред мене.
В единствено число трябва да използвам и институцията EasyPay, защото обслужваше точно една служителка, да е жива и здрава.
Дойде ми редът, за по-малко от минута платих каквото ми каза служителката на EasyPay, обаче вече знаех от телефонната справка с EVN, че сумата е по-голяма. Изказах недоумяващо притеснението си пред служителката на EasyPay, обаче тя отговори, че това излиза за плащане.
Права е, няма как да приеме повече пари за нещо, което не фигурира като налично за заплащане…

Само че два дни по-късно захранването в къщата на село все още не беше включено, а телефонното обяснение на EVN беше, че на следващия работен ден след заплащането техниците ще закачат отново абонатния пост. Е, не стана. Слава на EasyPay!
Подредиха ме добре в тези жеги и в най-приятните моменти от живота ми това лято!
Все така да са уверени и да не допускат издънки като тази, с моя случай! Защо питах на касата, защо обяснявах, че сметката от телефонната справка е по-голяма???
В съботен ден да се очаква отговор по телефона ми се стори смело намерение, но случих да се свържа.
Много спокойно и кротко от EVN ме увериха, че всички служители на EasyPay са обучени за тази особеност, знаят къде да проверят допълнително, когато има такса за присъединяване.
Хубаво, само дето не стана, отговарям аз. Как да постъпя оттук нататък?
Идете на някоя каса на Български пощи, те работят в събота, отговаря ми госпожата от EVN по телефона. За да стане присъединяването още в съботния ден, отново наберете номера на EVN за справки, отново се свържете както сега и като ви проверят разплатената сметка, ще изпратят техници да ви закачат към преносната мрежа.
Чудесно, но работеща каса на „Български пощи“ има в големите градове, не на село.
Давайте, крачета, обратно на рейсчето!
Търпи, сърце, на жегата и болката!
Стана! С едно ходене до Сливен и обратно, още на следващия курс на автобуса след този, с който пристигнах. Върнах се със следващия курс, бързо е, има-няма два часа в пека.
Сега дойде сложното – да се свържа отново с EVN. Линиите са претоварени, заети, оставете номера си за връзка. Оставих. Не ме потърсиха. Пак набирам. Пак претоварено. Третия път извадих късмет – свързах се.
Сега обяснете точно къде се намира улицата в селото, за да открием електромера.
Оставих номера на телефона си, за да ме търсят като пристигнат в селото.
Звънят ми след половин час.
Трябва да обясня как да пристигнат. Намират се в центъра на селото. Къде по-точно? До новия ви МОЛ. Само че аз не знам къде и на какво казват нов МОЛ в селото. Питам, не се ли вижда училището, щом са в центъра? Трябва да се вижда! Трудно, но накрая май все пак видяха къде е училището, но го заобиколиха от другата страна, не от по-близката до нашата улица. После отидоха до църквата, после някак все пак се разбрахме накъде да карат, та дойде колата на EVN пред електромера. Дори не загаси двигетелят шофьорът-техник. Процедурата по присъединяването отне максимум 4 минути с изчакването да отида до вкъщи, да проверя има ли вече ток.
Това е то удоволствието да се използва EasyPay!
Да са живи и здрави все с безупречно обслужване и самочувствие!

Съмнението ме загриза обаче: Така ли не можеше на каса на „Български пощи“ в Трявна??? Нали ми казаха, че на всяка тяхна каса може?
Когато се прибрах в Трявна, попитах.
Отговорът е, не, не може.
Остава отново да се надявам и да се моля следващия път от EasyPay да не ми причиняват същата изненада.
Дано да са живи и здрави!

Вашият коментар

