Анна и първата любов


Имен ден, но именичките ги няма наблизо.
За сметка на това толкова поздравления и пожелания получих.
Хубави пожелания и приятно напомняне за рожбичката ми.
А тази нощ и една почти скрита от днешните младежи песен на един прекрасен изпълнител, с нежен и запомнящ се глас.
Текстът е на Павел Матев.
И сайтът първоизточник не е в Тръбата, но се надявам да не се налага да доказвам, че няма нарушение на авторските права върху творбите на хора, които е по-добре да бъдат споменавани, а не забравени.

АННА

Вятър от спомени мина край мен
и у мене остана…

Много отдавна бях светло пленен.
Тя се наричаше Анна.

Много отдавна то се случи…
Чистото име остана.
Срещна ли нейде зелени очи,
те ми напомнят за Анна.

Много отдавна то се случи…
Чистото име остана.
Срещна ли нейде зелени очи,
те ми говорят за Анна.

Обичах я. Обичах я с първа любов.
Древна, древна сякаш камбана.
Толкова, толкова време камбанният зов
вечно ме води при Анна.

Срещна ли някъде друга жена
с руси коси като пяна,
чезне разбитата в миг тишина
и ме посреща пак Анна.

Спомен ли, вятър ли мина край мен?
Чудо ли някакво стана?
Аз продължавам да бъда пленен
и съм свободен при Анна!

Обичах я. Обичах я с първа любов.
Древна, древна сякаш камбана.
Толкова, толкова време камбанният зов
вечно ме води при Анна…
При Анна… Анна…

Прехвърлям и благодарностите, като се присъединявам и аз:
Благодарим за видеото на alfa_omega
http://www.vbox7.com/play:4b44681b

За всеки случай, напоследък много записи из Мрежата се губят, изчезват, забраняват ги за общо ползване, нека този файл да е от архив, където понякога качвам разни неща:
http://zelenkroki.eu/razni1/mp4

Европейските иновации в посока защита на авторското право не са съвсем нормални, нали?

Вашият коментар

