Това, което искаш


Ако ти не можеш да си искрен
няма да намериш път към мен!
Ако съм това, което искаш
дай ми любов, бъди себе си!
Хей! Чуваш ли ?
Бягам от теб, по-добре ме спри!
Не виждам вече смисъл в тебе,
недей да губиш мойто време!
Спри! Отвори очи — бягам от теб и от твойте лъжи!
Не вярвам аз на празни думи, губиш мен и любовта ми!
Чуй ме! — Не виждам вече смисъл, не, не! — недей да ме молиш!
Писна ми от теб и тази твоя ревност,
знай, аз исках да съм с теб,
но ти не го разбра!
Хей! Чуваш ли?
Бягам от теб, по-добре ме спри!
Не виждам вече смисъл в тебе,
недей да губиш мойто време!
Спри! Отвори очи — бягам от теб и от твойте лъжи!
Не вярвам аз на празни думи, губиш мен и любовта ми!
five, six, seven, eight, ten — she’s runing!
Сега се питаш как да върнеш любовта,
но няма, но няма — но няма да ме имаш пак!
Ооо, не знам, защо ли така не разбра!
Че ти предаде нас,
погуби мен и любовта!
Хей! Чуваш ли?
Бягам от теб, по-добре ме спри!
Не виждам вече смисъл в тебе,
недей да губиш мойто време!
Спри! Отвори очи — бягам от теб и от твойте лъжи!
Не вярвам аз на празни думи, губиш мен и любовта ми!



Авторът на текста още се търси.
Изненадващо търсачката на youtube, респ. Гугъл, откри в първите редици точно три записа, които са ми важни: единият е от преди 7 години, другият е от май месец 2011, а следващият е от понеделник, денят, който се разви по съвсем друг начин, и заради това съвсем не хукнах по автогари и гари да гоня автобуси и влакове.
Малко ме е яд, че не присъствах.
Защото на записа е твърде хаотично и звученето, и осветлението.
На българска песен да не схващам думите, все е за яд.
Важното е, че участниците са доволни, дано да се случват все по-добре изявите им, дано са доволни все повече и почитателите, и критичната, и скептичната публика.
На добър път след прощъпулника и на преподавателката на моето гардже, с пожелания да се чувстват доволни от взаимната си работа и двете — Адриана Бенова и Анна Войнова. 🙂

Вашият коментар

