Пак патила с профили в домейна


https://support.microsoft.com/bg-bg/kb/947215

Това е едно от предписанията, които утре трябва да изпълня.
Не довърших още 2-3 задачи преди да си тръгна в сряда.
А дори имах намерение да се отзова на една покана за предизборен концерт и заключителна изява на едни хора от листа със списък за съветници, без кмет.
Както и да е, те, хората, ме видяха кога се прибирам. А после пак хората и другите хора ми позвъниха и по телефона, за решаване на проблем, естествено.
Може би са го разрешили с моето напътствие, защото нито ме потърсиха, нито ми отговориха по-късно.
Благодаря на Ваньо П., че от далечната велика страна на запад ми прати кратичко спасително за мене преди 7 години помощно указание.
Днес Евчо възкликна, че никага нямало да се сети точно за такава клавишна комбинация.
Искрено му съчувствам и го разбирам.
И аз бях така.

А въпросът в заглавието виси стремглаво и опасно.
Да видим колко бодро и рано ще отида да изследвам продължението след 4 часа.

Така е то.

Вашият коментар

