Шансовете са


Безбройни са!

Но не става въпрос за броене, нали?


BOB SEGER LYRICS

„Chances Are“
(with Martina McBride, from the motion picture „Hope Floats“)

Chances are you’ll find me Шансовете са, че ще ме намериш
Somewhere on the road tonight някъде по пътя тази нощ
Seems I always end up drivin’ by Изглежда аз винаги се влудявам
Ever since I’ve known you откакто съм ти познат
It just seems you’re on my way просто изглежда, че си на път
All the rules of logic don’t apply Всички правила на логиката не се прилагат
I long to see you in the night Аз копнея да те видя през нощта
Be with you till morning light да бъда с теб до сутринта

I remember clearly

Спомням си ясно
How you looked the night we met как ме погледна в нощта, когато се срещнахме
I recall your laughter and your smile Спомням си смях и усмивката ти
I remember how you made me Спомням си как ме направи
Feel so at ease да се чувствам толкова спокойно.

I remember your grace, your style

Спомням си твоята грация, твоя стил
And now your all I long to see И сега ти си всичко. Копнея да те видя.
You’ve come to mean so much to me Ти означаваш толкова много за мен.
Chances are I’ll see you Шансовете са, че ще се видим
Somewhere in my dreams tonight Някъде в мечтите ми тази вечер
You’ll be smilin’ like the night we met ще бъдеш усмихната като нощта, когато се срещнахме.
Chances are I’ll hold you Шансовете са, че ще те държа.
And I’ll offer all I have И аз ще предложи всичко, което имам.
You’re the only one I can’t forget Ти си единствената, която не мога да забравя
Baby your the best I’ve ever met Скъпа, ти си най-доброто, което някога съм срещал.
And I’ll be dreamin’ of the future И аз ще се сънувам от бъдещето
And hopin’ you’ll be by my side И да се надяваме, ще бъдеш до мен
And in the morning I’ll be longing А на сутринта ще съм копнеж
For the night за нощта

For the night

за нощта
Chances are I’ll see you Шансовете са, че ще се видим
Somewhere in my dreams tonight Някъде в мечтите ми тази вечер
You’ll be smilin’ like the night we met Ще бъдеш усмихната като нощта, когато се срещнахме
Chances are I’ll hold you Шансовете са да те задържа.
And I’ll offer all I have И аз ще ти предложи всичко, което имам.
You’re the only one I can’t forget Ти си единствената, която не мога да забравя.
Baby your the best I’ve ever met Скъпа, ти си най-доброто, което някога съм срещал!



      Песента се оказа особено актуална не само като текст. Иначе, тя е заключителен музикален фон от една серия с Али Макбийл.    

2 comments

  1. aNn

    Chances Are – адаптиран превод

    Може да ме срещнеш вън на твойта улица
    Все по-често се оказвам тук
    Сякаш винаги си ми на път откакто с теб
    срещнахме се и не искам друг
    Копнея за тебе в нощта
    Да съм с теб до сутринта

    Помня ясно как изглеждаше във онзи ден,
    в който те видях за първи път
    Твоята усмивка, смях и как почувствах се
    сигурна във твоите ръце
    Искам да виждам само теб
    Ти значиш толкова за мен

    Сигурно ще те сънувам пак и тази нощ
    Със усмивка като в онзи ден
    Пак ще те прегръщам и ще дам всичко от мен
    Скъпи мой, ти си незабравим,
    най-прекрасния в живота ми

    И ще сънувам бъдещето,
    в което ти ще си до мен
    А сутринта пак ще жадувам
    за нощта, за нощта

    Сигурно ще те сънувам пак и тази нощ
    Със усмивка като в онзи ден
    Пак ще те прегръщам и ще дам всичко от мен
    Скъпи мой, ти си незабравим,
    най-прекрасния в живота ми

    21 август 2015г.

    • zelenkroki

      Най-после!
      Благодаря ти за превода!
      То се видя, че няма голям смисъл да ти се моля и да те врънкам за думичките, докато не стане явно колко невзрачно се справям с готов текст и готов превод от сайтовете за лирика на песни.
      Все така ли ще ми оправяш резилите пост фактум, @aNn?🙂

Вашият коментар

