Аз ли съм детето?


Знам

Гледам към небето,
винаги във мислите съм там.
Аз ли съм детето,
тръгнало към теб и твоя рай?

Зная, че ме виждаш!
Може би изглеждам много сам.
Още се опитвам…!
Знам, знам, знам…

Пр. Идва този ден,
в който ще видя всичко отстрани.
Зная, че всичко ще се промени.
Целият свят това ще бъдеш ти.
Знам, знам, знам

Идва този ден,
в който ще видя всичко отстрани.
Зная, че всеки ще се промени.
Целият свят това ще бъдеш ти.
Знам, знам, знам

Зная, че съм близо.
Повече отколкото преди.
Времето не стига.
Минах и през хиляди врати.

Мога да призная!
някога изпитвал съм и страх!
Но вече зная…
Знам, знам, знам
Пр.

Записът на изпълнението от пролетния концерт на ВИГ „Кентавър“ при СОУ „П. Р. Славейков“, Трявна, е успешното начало за Янек Герганов в този концерт. Дали Янек ще стане онази спояваща личност за новия състав на групата през следващата учебна година? Очаквам да се наложи и утвърди в състава.
Допълнително, неговото присъствие в близост до мястото, от което гледах концерта в салона на читалището, направи намеренията ми осъществими.
Не само Янек намери господина, който беше напуснал салона и концерта, но и се прояви като галантен кавалер.

Така е то.
Детето, което знае…

Вашият коментар

