Мислейки на глас


Ed Sheeran – Thinking Out Loud

When youre legs don’t work like they used to before
And I can’t sweep you off of your feet
Will youre mouth still remember the taste of my love?
Will youre eyes still smile from youre cheeks?

Когато краката ти не се движат както преди,
и не мога да те понеса на краката ти
устните ти ще помнят ли още вкуса на любовта ми?
Очите ти ще се усмихват ли все още?

And darling, I will be loving you ’till we’re seventy
And baby my heart could still fall as hart at twenty three
I’m thinking ’bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of our hands
Well, me—I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I am.

И любима, ще те любя чак до 70
И скъпа, сърцето ми още ще е силно като на 23

И се замислям за това как…
… хората се влюбват по мистериозни начини.
Може би само от докосването с ръка
Добре де, аз се влюбвам в теб всеки ден!
И просто искам да ти кажа, че съм аз

So huney now
Take me in to youre loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I’m thinking out loud
Maybe we found love right where we are

Така че, скъпа, сега…
Вземи ме в твоите любящи прегръдки.
Целуни ме под светлината на хиляди звезди.
Постави главата си на тупкащото ми сърце!
Разсъждавам на глас.
Може би открихме любовта точно, където сме.

When my hair’s all but gone and my memory fades
And the crowds don’t remember my name
When my hands don’t play the strings the same way
I know you will still love me the same

Когато косата ми опада и започна да забравям.
И тълпите от хора не помнят името ми
Когато не свиря по струните по същия начин,
знам, че ще ме обичаш по същия начин.

‘Cause honey, your soul could never grow old, it’s evergreen
And baby, your smile’s forever in my mind, in memory
I’m thinking ’bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it’s all part of a plan
Well, I’ll just keep on making the same mistakes
Hoping that you’ll understand

Защото Скъпа, душата ти никога няма да остарее.
Тя е вечна!
И Скъпа, винаги ще помня усмивката ти в ума си.

И се замислям за това как…
… хората се влюбват по мистериозни начини.
И може би всичко е част от плана.
Добре де, ще продължа да правя същите грешки,
надявайки се, че ти ще разбереш.

But baby now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I’m thinking out loud
And maybe we found love right where we are

Но сега, скъпа…
… Вземи ме в твоите любящи прегръдки!
Целуни ме под светлината на хиляди звезди!
Постави главата си на тупкащото ми сърце!
Разсъждавам на глас.
Може би открихме любовта точно, където сме.

Alala alala
Alala alala aw

So baby now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Oh darling place your head on my beating heart
I’m thinking out loud
That maybe we found love right where we are
Oh baby, we found love right where we are
And we found love right where we are

Скъпа, сега…
Вземи ме в твоите любящи прегръдки!
Целуни ме под светлината на хиляди звезди!
Скъпа, постави главата си на тупкащото ми сърце!
Разсъждавам на глас.
Може би открихме любовта точно, където сме.
И Скъпа, открихме любовта точно, където сме.
Ние открихме любовта точно, където сме.

[15.3.2015 г. 13:02:42. Текстът е от субтитрите към клипа с български превод на Леа.]

Вашият коментар

