1 от 61


Новината ме завари в разгара на борба за още свободно дисково пространство, за възстановяване на повредена флашка и паника по предстоящи завършващи за учебната година часове. Петъчните ми неволи изведнъж се отместиха, около мене се разлюляха пространство и време, разтреперих се и сигурно не съзнавах как съм. А Анна, много развълнувана, но вече щастлива, ми каза, че не е посмяла да си провери резултатите поне няколко минути, след като разбрала, че вече са си ги публикували из ФБ някои от нейните съученици.
Когато дойде на училище за репетицията с „Кентавър“, след моето посещение на дебата, който тя пропусна, обезпокоена, ме попита: Дали не е възможно нещо да са объркали? Да не се окаже, че някой друг е постигнал този двоен отличен резултат?
А отговорът, с професионалното ми изкривяване и след писмото на Краси, би бил:

Като цяло, можеш да си напълно спокойна, доколкото може да се вярва на неща, на които не можем да видим сорс кода. 🙂

Вашият коментар

