Изненадите на кода


Бъдещето е код, но кодът е факт и сега.
През миналите две седмици няколко щастливи попадения без пълно изчерпване на вариантите при съставянето на алгоритъма ме окуражиха, но и смутиха. За това, на какво всъщност уча аз: не е нито техника на програмирането, нито алгоритмика, нито технология, тук-там мислене, диктуване на код, и понякога още по-объркано мислене.

Бързото попадение в 100% при задачата за тортите на Иван от 5а.

Цецо и задачата за дискусионната маса.

Миляна не направи 100%, но кодът ѝ няма нищо общо с условието, освен правилния вход на задачата със златната среда. Следва един цикъл, в който не се повтарят действията, но се извежда резултат, съвпадащ с 4 от авторовите тестове на задачата. Което можеше да се постигне много по-просто.

Щели да въвеждат час по мислене.
Откакто в учебните предмети има само едно заглавие с присъстващо съществителното име възпитание, се възпитаваме само физически, а като лепнат и един предмет мислене, кога ли в друг час ще се научат да мислят учениците? Или поне да вършат тази дейност, мисленето???

И важното допълнение след [Последна редакция от zelenkroki на 17.05.2015 в 9:14], което тази седмица дори пропуснах да проверя:

Постижението на Петър при международното му участие в 36-часовото предизвикателство за създаване на игра:
Ratings

#640 Audio 2.47
#666 Humor 2.50
#770 Graphics 2.68
#985 Theme 2.61
#993 Mood 2.17
#1001 Innovation 2.32
#1022 Fun 2.26
#1048 Overall 2.50
#1856 Coolness 35%

Равносметката:

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s