Няколко греди и красоти от четвъртък-петък (2-3.10.2014)


Заместване:
Адреси и материали:

http://host.bg/bg/info/Formulyari%3A-1-va-chast
http://host.bg/bg/info/Struktura-na-HTML-dokument
http://host.bg/bg/info/Formulyari%3A-2-ra-chast

В петък изпълненията в 9. клас с нищо не подсказаха драматичните издънки извън часовете.

Най-доброто решение е неосъществимо: никога повече да не показвам пред хората, на които държа, които подведох, опропастих им времето и чакането не си струваше, е да се скрия вдън земя поне за една година.

Нямам очи, лице, душа и сърце да се изправя пред вас.

Съжалявам, нямаше никакъв смисъл. Подведох, провалих, закопах доверие.

7 comments

  1. Diana Stoeva

    Не само, НУЖНО ни е да се научим. Така животът става много по-добър и спокоен.

    • zelenkroki

      Чак спокоен, трудно ми е да очаквам.
      Но поне мъничко по-леко да се получава при изненадите с независещи от нас произшествия, та и някак да можем да ги приемаме по-спокойно… не знам, не знам…
      Напоследък черногледството ме спасява, защото винаги намирам причина да видя и по-лошия вариант, който ме е пропуснал, само този път ли, ами следващия път как ще е?
      Ами тези, които ме четат, а не се сещат, че не е само в училищните часове мъката?
      И откриват изкривени отговори на своите онеправдани, сълзливи, скръбни неизвестности, които съвсем не са толкова черни?
      По едно време водех този блог главно, за да не се ровя на сто места за часовете в училище. Сега толкова рядко точно блогът ми е опора като дневник и архив на споделени ресурси, че и аз се губя из него.
      Няма ред, няма порядък, от мътно, по-мътно и изгубено.

      Такива ми ти, все греди и красоти наоколо.

      • Diana Stoeva

        Не знам какво да кажа на това. Да откриваш изкривени отговори е по-лошо, отколкото да не откриваш никакви.

  2. shadowbobi

    Няма изкривен отговор, ако е прочетен правилно, има изкривени изпълнения и реакции предизвикани от него.

    • zelenkroki

      Нито е толкова ясно кога какво е правилно, нито проблемите, които създадох на заети хора, позволили ми да ги товаря с моите грижи допълнително, бяха умишлено предизвикани от мене. Те ме приеха и с този некадърен вариант да ги обременявам допълнително. Все още връщам лентата на поведението си назад, но не мога да променя обърканата ситуация. Diana Stoeva дори си помисли, че става въпрос за книги в София.
      А то си беше само хамалство за повреден компютър.
      Следващият път глупостта ми ще е в друг вариант.
      Нямам съмнения за бъдещите си провали.
      Докато наистина физически не потъна и аз в пръстта.

Вашият коментар

