Дългът към майките


Если для матери сделаешь яичницу даже на своей ладони, то и тогда ты будешь у нее в долгу.

Майко, дължа ти толкова много!
Майко, понякога ми е толкова важно да те излъжа, за да не те тревожа.

Ти ме прокле да бъда майка на дъщеря като себе си.
Толкова се надявам да не е била силна и истинска клетвата ти.
Толкова ми е трудно да съм спокойна, че и аз съм майка.
Вече 19 пъти на този ден празникът е посипан с толкова страх:
„Додето майката усети, изтръгват ѝ го от ръцете…“

И пак ти благодаря, че си ми майка и пример!

09532960

Вашият коментар

