Седмиците №17 до №15


Още не можем да броим от до включително.

Понеделник №16:


#include
using namespace std;
int main()
{
int a,b,c;
cout<<"vuvedete tri celi chisla";
cin>>a>>b>>c;
int result;
//cin>>result;
result=a;
cout<<a<<b<<c;
int result;
//cin>>result;
result=a;
if(result<b) {result=b;}
if(result<c) {result=c;}
cout<<"izmejdy "<<a<<" i "<<b<<" i "<<c;
cout<<" nai-golqmoto e ";
cout<<result;

return 0;

Онагледявах с едни плочки от стиропор.
Не схванаха много повече.
Поне имам от 8 човечета писма в 10б.
В 10а са по-схватливи, но пък са ми пратили писма само 5 от 7 (или 8??) присъстващи деца. Без Дени, Марти и Иван (трудна поща).
В 10б другата група, вторнишката, пъпли със стъпки бързи и върви към своя свещен конец (кой пъпли?!, къде е подлогът?) борбата.

Една любопитна визуализация на развитието на ученето, обучението, четенето, усъвършенстването (1657 — 2045):
http://www.educationfutures.com/resources/timeline/

За да не я държа повече да ми товари браузъра при отварянето.
Когато давам задачи на 11 клас, ще се опитам да я вмъкна.

Advertisements

One comment

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s