Набързо


Миналия вторник ми подариха коледна звезда.
За засаждане.
Днес (четвъртък, десет дни по-късно) най-после я посадих.
В сряда едно мило дете ме покани на романтична вечеря със свещи в някой ресторант. Обещах. Когато свърши училището. (Не уточнихме кога свършва училището: в края на учебната година или когато си получи дипломата. За второто събитие му предстоят още три цели тежки учебни години. А че ще са тежки е сигурно, защото младежът не е от средностатистическите стандартни групи ученици. Твърде избухливо поведение има.) Сигурно е, че дотогава ще е забравил. (Дори ако се броят дните до края на тази учебна година.)
В четвъртък, 20.06.2013 трябваше да подготвя урок за заместване. Притесненията ми бяха огромни, защото php не се усвоява в един урок, с готови примери, а аз забравям синтаксиса на конструкциите, никога не съм ги прилагала смислено. За мой късмет, още преди междучасието, колежката, която отсъстваше, пристигна и ме избави от страшния час.
Късметът ми бил дотук.
При разкодирането на файла за НВО по чужд език се случи гаф, който не очаквах. Едва ли някой в хилядата училища, които провеждат външното оценяване, е преживявал досега. Поне аз не знам. Грешно обявена парола за разкодиране. Една седмичка случайно и невинно стана осмица впоследствие. А когато по-късно се жалвах с публичния адрес на сайта, реакцията заради необявената кодировка беше: „Ау, грозно.“ Ех, от грозното не се страда така, както от грешното. Поне в случая.
В петък присъствах на разговор, който някога щеше да ми донесе повече смут в душата. И убих поредните плахи надежди за реализъм у приятелка. И дори си позволих да говоря публично за непозволени неща.
В събота търчах по влакове. Скараха ми се, че пътувам със скъп влак, и ми взеха двойна такса за доплащане. Имам документ. Имам документ, издаден за същия влак преди месец, когато цената за доплащане е наполовина на сегашната. И се оказа, че си го нося, но не го видях навреме. Върнах се със същия влак, същия екип за проверка на билетите. Не им зададох въпрос за грешката им. Автобусите бяха още по-сложни за превземане. Бягах назад-напред в горещината, но не случих да хвана автобус на две различни спирки. Когато се върнах отново на първата, местата за следващия автобус бяха вече заети. Разревах се пред хората, които пътуват. Все пак ме качиха. Прибирането мина уж по-добре. Влаковете имаха по 45 и 30 минути закъснение. Взех по-скъпия, за да не изпусна връзката. И двата пристигнаха преди да разрешат пристигането на връзката.
Панаир в града, от който избягах.
Концерт на новите таланти.
Победата на волейболистите ни и интервютата след нея: точно за тях се прибрах.
В неделя след 18 часа все пак се изваля поройно, както винаги за панаира.
В понеделник не станах за изгрева, не набрах 77 билки и половин билка. Исках да имам по-добър Еньовден, но не стана.
Преследвах двама хубавци, за да постъпя като гъвкав педагог, но те не се появиха.
Вторник беше последният ми вторник за тази учебна година.
Залових осмокласниците още преди да започне нашия час.
Криво-ляво се приключи с тях.
После преследвах госпожичка, която от вечерта в понеделник по електронната поща ме беше уведомила, че няма да присъства в часа. Е, с нея се справих. И тя се справи със задачата, която ѝ поставих.
В сряда се установи изнервящ ритъм за приключване, обобщаване, завършване, бързане. И записване на едни фалшиви DVD оригинали (свалени от Замунда).
26.06 е началото на една емоционална история между роднини. Първата им среща.
На 27.06 се заех да пиша набързо. След снимките при осмокласниците, които още не осъзнават какво им предстои.
И си вярвах, че ще кулинарствам.
За това занимание не е нужно да се бърза.
Ако не изгори до въглен, всичко ще бъде изядено.

Вашият коментар

