Униние


Ала колкото и унил да бях привидно, дълбоко в себе си бях признателен и изпълнен с надежда, понеже не забравях едно друго правило. Правило, отговарящо на настроението: каквото и да се случва в живота ти, колкото и тревожни да изглеждат нещата, не изпадай в отчаяние. И всички врати да си останат затворени, Бог ще отвори само за теб нов път. Бъди благодарен! Лесно е да си благодарен, когато всичко е наред. Суфистът е благодарен не само за онова, което са му дали, а и за нещата, които са му отказали.

Разбира се, ако беше голяма новост, щеше да е заслуга на суфистите.
Но не е.

Един виртуален приятел се опитва да ме успокои, че няма пропуснати моменти.
Че никога не е късно за нещо.
А един приятел преди много години ми каза, че ако ще се занимава с програмиране, състезателката ми ще се занимава с желание, колкото и късно да е.
Къде е това желание? 🙂 😦

Вашият коментар

