Опити (87)


Прилича на играта „Дай, бабо, огънче!“
Проблемът е при опит да се прикачи файл към писмо за изпращане.

Attachments won’t upload, download, or open

What kind of problem are you having?
Downloading or opening attachments

Уверете се, че използвате поддържан браузър и версията му е най-новата.
Можете да намерите информация как да получите последната стабилна версия на браузъра си, като потърсите в помощния му център.
Помощ за Internet Explorer
Помощ за Firefox
Помощ за Safari
Помощ за Google Chrome

Това реши ли проблема?
Не
Да

Понякога е възможно приложения, които сте инсталирали на компютъра си, да попречат на правилната работа на Gmail. Сред тях са програми за защита при работата в интернет, антивирусен софтуер или защитни стени. Често срещани приложения от този тип са AVG, Avast!, Kerio, McAfee и Norton.

Временно деактивирайте тези програми и опитайте да използвате Gmail отново, за да видите дали проблемът ще се реши.

Ако деактивирането отстранява проблема, моля, разгледайте помощните ресурси на съответния софтуер за допълнително съдействие. Може да се наложи да активирате в него конкретни изключения, за да може Gmail да работи правилно.

Ако деактивирането не решава проблема, активирайте съответната програма отново, за да продължите да защитавате компютъра си от злонамерен софтуер.

Това реши ли проблема?
Не
Да

Понякога на нормалната работа на Gmail могат да попречат и разширения или добавки, които сте инсталирали в браузъра си. Деактивирайте разширенията, за да видите дали това решава проблема ви с Gmail.

Деактивирането на разширенията едно по едно може да помогне да определите кое от тях (ако има такова) причинява проблема. Като улеснение обаче можете да ползвате режима „инкогнито“ или за поверително сърфиране в браузъра си, при което се деактивират всички разширения, и така можете да проверите дали някое от тях причинява проблема.
Указания за използването на режима на Internet Explorer без добавки можете да намерите в помощния център на този браузър.
Указания за използването на безопасния режим в Mozilla Firefox можете да намерите в помощния център на този браузър.
Указания за използването на режима „инкогнито“ в Google Chrome можете да намерите в Помощния център на този браузър.

Това реши ли проблема?
Не

След това изчистете кеша и „бисквитките“ в браузъра си, за да видите дали това ще реши проблема.

Това реши ли проблема?
Не

Когато използвате Gmail, по подразбиране за допълнителна сигурност влизате през шифрован сайт (https://mail.google.com вместо http://mail.google.com).

Тъй като е по-вероятно браузърите и приложенията за защита да имат доверие на шифровани данни, влизането в Gmail чрез шифрования вход често решава проблемите, предизвикани от този тип софтуер.

Опитайте да отворите Gmail през тази връзка: https://mail.google.com
Ако успешно влезете и заредите Gmail, уверете се, че използвате защитения сайт, като изпълните следните указания:
Кликнете върху иконата на зъбно колело и след това – върху Настройки.
В секцията „Връзка на браузъра“ се уверете, че е активен бутонът за избор https да се използва винаги.

Когато използвате Gmail, по подразбиране за допълнителна сигурност влизате през шифрован сайт (https://mail.google.com вместо http://mail.google.com).

Тъй като е по-вероятно браузърите и приложенията за защита да имат доверие на шифровани данни, влизането в Gmail чрез шифрования вход често решава проблемите, предизвикани от този тип софтуер.

Опитайте да отворите Gmail през тази връзка: https://mail.google.com
Ако успешно влезете и заредите Gmail, уверете се, че използвате защитения сайт, като изпълните следните указания:
Кликнете върху иконата на зъбно колело и след това – върху Настройки.
В секцията „Връзка на браузъра“ се уверете, че е активен бутонът за избор https да се използва винаги.
Това реши ли проблема?
Не
Ако сте активирали експериментални функции в Gmail, понякога е възможно някои от тях да причинят проблеми в профила ви. За да проверите това, опитайте временно да деактивирате експерименталните функции, като отворите Gmail през адреса https://mail.google.com/?labs=0
Ако при достъп до Gmail през тази връзка проблемът се реши, деактивирайте експерименталните функции в настройките. Може да се наложи да деактивирате тези функции една по една, за да определите коя от тях причинява проблема. Това става по следния начин:
Кликнете върху иконата на зъбно колело и след това – върхуНастройки.
Кликнете върху раздела Лаборатория в горната част на страницата за настройки.
Кликнете върху бутона за избор Деактивиране до всички активирани функции.
Кликнете върху Запазване на промените.

Това реши ли проблема?
Не
Съжаляваме за изпитаното неудобство. За допълнителна информация, моля, посетете Помощния форум на Gmail.
http://support.google.com/mail/bin/static.py?hl=bg&page=ts.cs&ts=2769160&from=99915&rd=1

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s