Опити (83)


connecting to vivacom error 633
Тази групичка от фрази не ми донесе приличен отговор в търсачката.
Още по-зле. И любезните господа от Виваком не ме изслушаха докрай.
Хич не ги интересувало кода на грешката.
Да съм намерела как да деинсталирам техния изправен 3G модем, защото съобщението за грешка било софтуерен проблем, а не заради неизправно устройство.
А как да го ползвам изправното устройство?
Да му преинсталирам ОС. То е съвсем ново – и машината, и ОС, и устройството.
Само че можело драйверът да не сработва повече от веднъж, когато се ползва без администраторски права, например. Смотолевиха го този вариант за най-новата версия на микромеките. Някак между другото. И смело заявиха, че били имали тяхното одобрение да се инсталира софтуерът на Виваком и на новата им ОС.

Е, хубаво, а кой да реши проблема, попитах. Да съм потърсела системен администратор.

Че това си е изпращане в девета глуха, не си го спестих аз.
Нали не очаквате да тръгна да търся системен администратор просто така? Къде предлагате да го потърся? В представителството на MS в нашия квартал?
Не, казаха ми вместо това, с какво се занимават системните администратори. Че имало такава длъжност.
Например, да съм потърсела някоя фирма, която продава компютри, там имало такива хора.
Нищо, че не са ми продавали ОС. Щом ми е лицензирана ОС на компютъра, те можело да ми кажат как да постъпя, като огледат състоянието ѝ.

Дребната подробност е, че и фирма за продажба на хардуер няма наблизо. Не броя сервизната фирма за ремонт, която чат-пат доставя по заявка и хардуер.
Това вече не се наложи да им обяснявам. Трябваше ли да искам съдействие за нещо, което няма как да намеря в моя град. Но офис за продажба на абонаменти за какво ли не към кого ли не – е, не е един.
Там едва ли щеше да се случи по-приятно обяснение за проблема ми.

Затова не желая да подписвам никакви договори за срок година или две, с нито един доставчик на услуги, които после са необслужваеми. Колкото повече ми предлагат, толкова повече и повече настоявам, че не желая.

[Тази гредичка е записана на 31.01.2013 г.]

Стари кахъри:

http://hddguru.com/software/HDD-LLF-Low-Level-Format-Tool/
Форматиране на флаш-памет на ниско ниво.
Взе, че се получи за една нова, но неработеща флашка.

И картинка от други патила:

download_stanislavski

Вашият коментар

