Бялата приказка



Не боли, не боли,
преболява, нали?

Многократното повторение и връщане към този преодолян стрес от болката днес ме върна не само към вече съществуващото в блога ми стихотворение, към Приказката (обещавам да си дам спокойствие да я прочета бавно, тръжествено и с удоволствие), но и ме подсети за една черна песен. За гангстерския рай.

http://mp3skull.com/mp3/coolio_gangstas_paradise.html

Докато се начудим как да изровим компакт-диска вкъщи, докато се срамя да обяснявам, че пак не съм организирала издирването му, за по-малко от минута в голямото междучасие Анна ми демонстрира как без да се минава през Гугъл или Замунда може да се открие mp3-аудио-файл.
Е, после и тя се забави да избира (под 5 МВ било съмнително малко, над 10 МВ било прекалено голямо за размер на файла!!!), но все пак за някаква дупка между часовете се организирахме да направим материали за чуждоезиковото обучение в 9 клас.
И, както се предполагаше, в единия час упражненията са минали успешно, докато в другия – глезотиите и лиготиите се прозявали бърборейки и пречели на старателните деца да си свършат работата.
Затова на дамички и господинчовци, които при мене едва свършват сами работата си за тройка, не ми се пишат четворки. А те се сърдят, че нямат 5 или 6.
Е-ех.

Преболява, нали? 🙂

И още нещо, записано, за да се използва. Това пък кога съм го чела? Пише, че през ноември, 2012.!?! Сега е подходящо:

Обикновено приключването на работата й носеше облекчение, но този път се усещаше по-скоро уморена, отколкото удовлетворена, точно като гмуркач, поемащ въздух след твърде дълго пребиваване под водата. Спирането на болката изобщо не е равнозначно на удоволствие.

Вашият коментар

