Щом е свързан с твойто име


Стихче от песента. По повод световния ден на целувката.

Когато се събуждаш
Изпълнява: Боян Иванов
Български текст: Божидар Игнатов
Аранжимент: Румен Бояджиев
Песента на Всяка неделя – март, 1981.
В колекцията на lovebati (1017 гледания до 07:27 на 25.11.2012).

В утро сънено и чисто,
ти пред мене отвори
своите очи чисти,
своите очи добри.

Нека слънцето изпие
от клепачите съня
и във тебе да открия
красотата на деня.

Целуни ме, целуни ме, пожелай ми –
пожелай ми добър ден.
Щом е кръстен с твойто име –
той добър ще е за мен!…

Колко трябва на човека –
две протегнати ръце
и една усмивка лека
на любимото лице.

Слушай: ранобудни птици
пеят химн на любовта
и във твоите зеници
пак изгрява радостта.

Целуни ме, целуни ме, пожелай ми,
пожелай ми добър ден.
Щом е кръстен с твойто име –
той добър ще е за мен!…

One comment

  1. Pingback: Пожелай ми добър ден « Блог на Zelenkroki

Вашият коментар

