Сагата dir.bg — лирично отклонение


Днес един герой от предишните две години — този път без никакви подкани, уговорки и навикване, се хвана да ми отговаря с писмо за свършената в часа работа. В час, който е без значение за оценки и нови постижения. Защото само замествах. И докато надлежно вписваше отново адреса ми в полето на получателя (насилвала съм го да ми пише, заедно с останалите ученици от групата му, десетки пъти по времето, когато му преподавах по информатика), изведнъж забеляза, че пощата ми не е в абв.бг.
А аз мимоходом споменах, че и абв, и дир.бг са от първите, които доставяха българска услуга за електронна поща. Пък в дир.бг дори си плащах около 8 години. Ей така, без никакви усилия си споделих кратичко патилата, а човечето ме чу.

Какво да се прави — неведоми пътищата възпитателни, звероукротителски и човешки.
Днес дори се зарадвах, че не изоставих пощата си в дир.бг. Откакто не ползвам директно уеб-интерфейса им да си получавам и разпределям писмата ще станат 5 години, ако не се свърши Светът преди ноември 2012. Не ми се е налагало повече от 10-тина пъти да „вляза“ директно. Когато обемът на натрупаните писма надхвърли квотата. И когато преди две седмици нямаше достъп до гугъл — около 4 часа през деня.
И когато ми е важно да получа обратна връзка за отворено (прочетено) писмо от получателя. Автоматизираният отговор към дир.бг сега го има и в абв. Но преди нямаше такава настройка при абв.бг.
В края на работния ден, час след официалното изтичане на работното ми време, изведнъж — две писма заедно от подател, който отдавна не беше се появявал в Мрежата!!!
Господ ми спести едни терзания и ги замени с други — директно от подателя на очакваното писмо.
Само един израз за допълнително обмисляне:
пасивна подкрепа
Така е то…

Вашият коментар

