Опити (44)


Добавени разни хронологии:
[17-02-2012]

slow network

33 дни без рестартиране на училищния сървър

Не е за вярване


Log Name: System
Source: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient
Date: 16.2.2012 г. 16:39:02 ч.
Event ID: 19
Task Category: Windows Update Agent
Level: Information
Keywords: Success,Installation
User: SYSTEM

Description:
Installation Successful: Windows successfully installed the following update: Cumulative Security Update for Internet Explorer 9 for Windows Server 2008 R2 x64 Edition (KB2647516)
Event Xml:

446347

System

Cumulative Security Update for Internet Explorer 9 for Windows Server 2008 R2 x64 Edition (KB2647516)
{7DEA2BEC-33BF-4E98-853C-8873C8CC1C4D}
101

Още патила от домашната и училищната мрежа…

Get more information about this item online.
10:59 ч. 21.1.2012 г.
Category: Trojan
Description: This program is dangerous and executes commands from an attacker.
Recommended action: Remove this software immediately.
Security Essentials detected programs that may compromise your privacy or damage your computer. You can still access the files that these programs use without removing them (not recommended). To access these files, select the Allow action and click Apply actions. If this option is not available, log on as administrator or ask the security administrator for help.

Стара приказчица, преиздадена през 2002 година, за която моето гардже е отбелязало във Facebook:
http://chitanka.info/text/22864-prikazchitsa
:D:D:D беше ми любима като бях малка

Изпратен на 30.11.2011 в 16:55

http://silvermoonche.wordpress.com/2011/11/27/казусът-читанка-инфо/
Грешки по време на актуализиране на дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер или надстройване на продукта

Microsoft Security Essentials използва услугата Microsoft Updates (MU), за да предоставя актуализации на дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер, както и надстройки за продукта. Неуспешното предоставяне на актуализации на дефинициите и/или надстройки за продукта обикновено е причинено от тази услуга и това се обозначава с грешка “0×8*******”. Ако срещате тези грешки, си запишете точния код на грешката и изпълнете стъпките по-долу.
Стъпка 1: Рестартиране на услугата Microsoft Update (MU)
В Windows 7

В Windows 7 щракнете върху Старт, след което в полето Търсене на програми и файлове въведете services.msc и натиснете клавиша Enter.

Щракнете с десния бутон върху Windows Update, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
В Windows Vista

В Windows Vista щракнете върху Старт, след което в полето Начало на търсене въведете services.msc и натиснете клавиша Enter.

Щракнете с десния бутон върху Windows Update, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
В Windows XP

В Windows XP щракнете върху Старт, щракнете върху Изпълни, въведете services.msc, след което натиснете Enter.

Щракнете с десния бутон върху Автоматични актуализации, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
Най-горе в страницата
Стъпка 2: Отстраняване на грешки в Microsoft Update (MU)

Посетете уеб сайта на Microsoft по-долу.

На страницата „Помощ и практически съвети за Windows“ въведете кода на грешката, която сте получили.

Изпълнете стъпките и опитайте отново.

За да актуализирате дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер, щракнете върху раздела Актуализиране, след което щракнете върху Актуализиране.

За да надстроите Microsoft Security Essentials, от менюто Помощ щракнете върху Надстройване на Microsoft Security Essentials.
Най-горе в страницата
Стъпка 3: Подайте сигнал онлайн, ако тези проблеми продължават да възникват

За да получите помощ с проблем, който срещате в Microsoft Security Essentials, посетете уеб сайта за поддръжка на Microsoft Security Essentials.

В списъка с проблеми, изберете този, който е най-близък до вашия проблем.

След това изберете типа поддръжка, която желаете да получите: Форум на общността или Поддръжка по електронната поща.

Ако мислите, че компютърът ви е инфектиран, изберете опцията „Мисля, че компютърът ми е заразен“, след което изберете Форум на общността или Поддръжка по телефона.

За да се свържете с форума на общността, щракнете върху Форум, след което щракнете върху Към форумите.

За да подадете заявка за поддръжка по имейл, щракнете върху Имейл, попълнете формуляра за поддръжка по електронна поща, след което щракнете върху Подай.
Най-горе в страницата
Полезна ли беше тази информация?Обратна информация от клиенти: често задавани въпроси

http://windows.microsoft.com/bg-BG/windows/error-during-virus-and-spyware-definition-updates-or-product-upgrades

Изпратен на 22.11.2011 в 6:50

http://ictmedia.bg/?mode=forums&ev=20
http://events.idg.bg/bg/118/l
Чернови

http://shell.windows.com/fileassoc/0409/ENFallback.asp?LangID=&EXT=rar

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s