Опити (40)



Проблеми с показването на уеб страниците

Тези съобщения с разбираем текст на български се насложиха след успешно инсталиране на браузъра на много стара и немощна машина.

„Ужас!“
„Ами сега! Тази връзка изглежда е невалидна“.
Проблеми с Adobe PDF
Грешка 128 (net__ERR_SSL_UNSAFE_NEGOTIATION)
Грешка 129 (net_ERR_SSL_WEAK_SERVER_EPHEMERAL_DH_KEY)
Принудително затваряне
Подаване на сигнал за проблем
Уеб страниците се зареждат бавно или въобще не се зареждат
Windows Media Player и Java

Източник: http://www.google.com/support/chrome/bin/topic.py?topic=21606

Google Chrome › Помощните статии › Отстраняване на неизправности › Проблеми с показването на уеб страниците

„Ами сега! Тази връзка изглежда е невалидна“.

„Ами сега! Тази връзка изглежда е невалидна“.
Тази статия се отнася за браузъра Google Chrome под Windows, Mac и Linux и на компютри Chromebook.

Защо виждам това съобщение?

Google Chrome може да ви покаже предложения за страницата, до която се опитвате да стигнете, ако не може да се свърже с уеб адреса. Вместо тайнствено съобщение за грешка, ще видите предложения за навигиране до други части на уебсайта или за търсене на страницата с Google.

Често уеб страницата не може да бъде намерена, защото временно няма достъп до нея. За да проверите дали това е проблемът, опитайте да отворите страницата с друг браузър, като Firefox или Internet Explorer.

Ако можете да видите страницата в други браузъри, възможно е да има проблем с начина на връзка на Google Chrome с интернет. Ето някои съвети за разрешаване на този проблем:

Изчистете кеш паметта и „бисквитките“ си (вижте инструкциите).
Проверете компютъра си за злонамерен софтуер.
Активиране или деактивиране на предложения за грешки при сърфиране

Информация за поверителността
http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?answer=95671&hl=bg

Google Chrome › Помощните статии › Отстраняване на неизправности › Проблеми с показването на уеб страниците › Уеб страниците се зареждат бавно или въобще не се зареждат

Уеб страниците се зареждат бавно или въобще не се зареждат
Няколко причини могат да попречат на бързото зареждане на уеб страниците в Google Chrome. Първо проверете дали проблемът със зареждането на страници е конкретно за Google Chrome, като отворите същите страници в други браузъри на компютъра си – например Internet Explorer или Firefox.

Страниците се зареждат бавно само в Google Chrome

Ако страниците се зареждат бавно само в Google Chrome, опитайте следните предложения. Кликнете върху всяка връзка по-долу, за да видите още подробности.

Отворете страниците в прозорец в режим „инкогнито“.

Проверете за конкретно съобщение за грешка.

Проверете настройките си срещу вируси и защитната си стена.

Временно деактивирайте предвижданията за мрежата.

Проверете за злонамерен софтуер.

Ако още имате проблеми, уведомете ни в Помощния форум (само на английски). По-конкретно, съобщете ни, ако определен раздел използва много от мощността на процесора (централна оперираща единица) в сравнение с другите раздели, които сте отворили. Можете да използвате диспечера на задачите, за да проверите работата на процесора по раздели.

Страниците се зареждат бавно във всички браузъри

Ако срещате подобни проблеми при зареждането на страници в другите браузъри на компютъра си, ето няколко предложения:

Опитайте да посетите друг сайт. Възможно е временно да няма достъп до този, който се опитвате да отворите.
Ако срещате проблеми при зареждането на страници в Internet Explorer и Google Chrome, но не и във Firefox, това може да указва проблем с настройката на прокси сървъра ви. Ако използвате такъв, опитайте да го изключите от мрежовите си настройки за Windows. Вижте още информация в помощния сайт на Microsoft.
Затворете другите програми, които сте отворили на компютъра си. Те могат да използват много памет в компютъра ви и да забавят работата на браузърите.
Рестартирайте компютъра си.
Букетът от събития, записани след красивото съобщение:

–––––––––
Microsoft Security Essentials
–––––––––
Неуспешно актуализиране на дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер

Security Essentials не може да провери за актуализации на дефинициите
на вируси и шпиониращ софтуер поради проблем с връзката към интернет
или с мрежата.

Щракнете върху „Помощ“, за да получите повече информация относно този проблем.

Код на грешка: 0x80070422

Описание на грешката: Security Essentials не може да стартира услугата
за актуализиране, тъй като тя е забранена от администратора на
защитата или е възникнал проблем с данните в системния регистър.
–––––––––
OK Help
–––––––––

Event Type: Error
Event Source: Microsoft Antimalware
Event Category: None
Event ID: 2001
Date: 30.11.2011 г.
Time: 13:56:31
User: N/A
Computer: ENGLISH-Z2
Description:
Microsoft Antimalware откри грешка при опит за актуализиране на сигнатурите.
Нова версия на сигнатурите:
Предишна версия на сигнатурите: 0.0.0.0
Източник на актуализиране: Център на Microsoft за защита от злонамерен софтуер
Стадий на актуализиране: Търсене
Път на източника: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=121721&clcid=0x409&arch=x86&eng=0.0.0.0&avdelta=0.0.0.0&asdelta=0.0.0.0&prod=EDB4FA23-53B8-4AFA-8C5D-99752CCA7094
Тип сигнатури: Антивирусна защита
Тип актуализиране: Пълна
Потребител: NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE
Текуща версия на системата:
Предишна версия на системата: 0.0.0.0
Код на грешката: 0x80072ee7
Описание на грешката: The server name or address could not be resolved

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Event Type: Error
Event Source: DCOM
Event Category: None
Event ID: 10005
Date: 30.11.2011 г.
Time: 13:49:18
User: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: ENGLISH-Z2
Description:
DCOM got error „The service cannot be started, either because it is disabled or because it has no enabled devices associated with it. “ attempting to start the service wuauserv with arguments „“ in order to run the server:
{E60687F7-01A1-40AA-86AC-DB1CBF673334}

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Event Type: Error
Event Source: Dhcp
Event Category: None
Event ID: 1002
Date: 30.11.2011 г.
Time: 12:55:11
User: N/A
Computer: ENGLISH-Z2
Description:
The IP address lease 192.168.1.55 for the Network Card with network address 0080AD8F5A23 has been denied by the DHCP server 192.168.1.1 (The DHCP Server sent a DHCPNACK message).

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Event Type: Error
Event Source: MPSampleSubmission
Event Category: None
Event ID: 5000
Date: 30.11.2011 г.
Time: 13:31:26
User: N/A
Computer: ENGLISH-Z2
Description:
EventType mptelemetry, P1 80070422, P2 beginsearch, P3 search, P4 3.0.8402.0, P5 mpsigdwn.dll, P6 3.0.8402.0, P7 microsoft security essentials (edb4fa23-53b8-4afa-8c5d-99752cca7094), P8 NIL, P9 NIL, P10 NIL.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
http://windows.microsoft.com/bg-BG/windows/error-during-virus-and-spyware-definition-updates-or-product-upgrades

Грешки по време на актуализиране на дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер или надстройване на продукта

Microsoft Security Essentials използва услугата Microsoft Updates (MU), за да предоставя актуализации на дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер, както и надстройки за продукта. Неуспешното предоставяне на актуализации на дефинициите и/или надстройки за продукта обикновено е причинено от тази услуга и това се обозначава с грешка “0x8*******”. Ако срещате тези грешки, си запишете точния код на грешката и изпълнете стъпките по-долу.
Стъпка 1: Рестартиране на услугата Microsoft Update (MU)
В Windows 7

В Windows 7 щракнете върху Старт, след което в полето Търсене на програми и файлове въведете services.msc и натиснете клавиша Enter.

Щракнете с десния бутон върху Windows Update, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
В Windows Vista

В Windows Vista щракнете върху Старт, след което в полето Начало на търсене въведете services.msc и натиснете клавиша Enter.

Щракнете с десния бутон върху Windows Update, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
В Windows XP

В Windows XP щракнете върху Старт, щракнете върху Изпълни, въведете services.msc, след което натиснете Enter.

Щракнете с десния бутон върху Автоматични актуализации, след което щракнете върху Старт. Ако бутонът „Старт“ не е достъпен, щракнете върху Рестартирай.
Най-горе в страницата
Стъпка 2: Отстраняване на грешки в Microsoft Update (MU)

Посетете уеб сайта на Microsoft по-долу.

На страницата „Помощ и практически съвети за Windows“ въведете кода на грешката, която сте получили.

Изпълнете стъпките и опитайте отново.

За да актуализирате дефинициите на вируси и шпиониращ софтуер, щракнете върху раздела Актуализиране, след което щракнете върху Актуализиране.

За да надстроите Microsoft Security Essentials, от менюто Помощ щракнете върху Надстройване на Microsoft Security Essentials.
Най-горе в страницата
Стъпка 3: Подайте сигнал онлайн, ако тези проблеми продължават да възникват

За да получите помощ с проблем, който срещате в Microsoft Security Essentials, посетете уеб сайта за поддръжка на Microsoft Security Essentials.

В списъка с проблеми, изберете този, който е най-близък до вашия проблем.

След това изберете типа поддръжка, която желаете да получите: Форум на общността или Поддръжка по електронната поща.

Ако мислите, че компютърът ви е инфектиран, изберете опцията „Мисля, че компютърът ми е заразен“, след което изберете Форум на общността или Поддръжка по телефона.
******
Варианти за помощ и връзка:

Ние сме тук, за да ви помогнем за Microsoft Security Essentials.

Попълнете формуляра по-долу за virus and spyware definitions и с вас ще се свърже член на екипа ни за поддръжка.

(задължителни полета * )

За вас
* Пълно име:

* На кой имейл адрес желаете да получите отговор?

За да сте сигурни, че ще получите отговор от Microsoft, добавете домейна „microsoft.com“ в „списъка с безопасни“ на електронната си поща. Ако не получите отговор в кутията „входящи“ в рамките на 1 работен ден, проверете папките „обемиста поща“ или „нежелана поща“.
* Телефонен номер за връзка:

ЗАБЕЛЕЖКА: За да се свържете с поддръжката и да получите обратно обаждане, телефонният ви номер трябва да е валиден за избраната от вас страна.
* Часови пояс:

По какъв въпрос искате съдействие?
*

Моля, обяснете по-подробно
* Каква е операционната ви система?

* Какъв ви е достъпът до интернет?

* Имате ли инсталирани в компютъра други приложения против злонамерен софтуер?

* Можете ли успешно да изтеглите и инсталирате ръчно актуализациите (натиснете тук за ръчните актуализации)?
http://support.microsoft.com/kb/971606

* Бъдете конкретни, когато описвате проблема си. Включвайте подробности, например кодове на грешки или съобщения, които да ни помогнат своевременно да ви изпратим най-вероятното решение на вашия проблем.

С цел защита на поверителността си, моля, не включвайте никаква информация за контакт в своя отговор.

С изпращането на тази информация вие приемате, че тя ще бъде третирана в съответствие с правилата на декларацията за поверителност. Декларация за поверителност

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s