Опити (29)


Находката в резултат на скрит чат в Читанка е тази:
Работно ателие/Списък на забранените и разрешените формати
Последна промяна на страницата: 18:55, 24 април 2011.
Изненада ме още нещо – късметът да ми дойде редът за одобряване на проверени текстове баш тази седмица.
Отхвърлиха ми творбата, която толкова обичам да препрочитам. И то, за недоглеждане.
Изоставам и с другите, които отдавна трябва да си ревизирам отново и без да са ми ги връщали.
Надявам се на Сичин, но там е сложно и бавно ще се заловят да проверяват, за да я одобрят.
Не предполагах, че съм запален Чатер, пък след седмица пълно мълчание, тази нощ си го компенсирах.
[цитат:]

Крал Рурик е основал Киев, и после се е оженил за рускиня-украинка, която му родила Святослав, който пък

натупал българите.

При корекциите се използват:
*.text, *.info и *.data -файлове.

Не ми е крив някой, че ми е върнал работата, яд ме е, че хубавата творба се отлага да стане достъпна за четене.
Ама и Mandor не спи като проверява.
А Nomad предложи статия за южните корейци, които отдавна не са от съвременния свят, защото са отишли в бъдещето:
В Южна Корея учениците вече няма да ходят на училище с раници
Коментар: [цитат:]

Сещам се за вица, дето поблемът ни не е в това, че сме сто години назад, в случая от корейците, а петдесет години встрани.

Още малко прочетени препратки от съобщения в чата:
Първите електронни четци влизат в образователните системи на три континента още тази есен
Връзки към сайтове за електронни книги
Ред и организация в бизнеса
Технологията на Apple за хибриден Е-Ink/LCD дисплей
Едно мило пространно разказче:
ФИЛИФЬОНКАТА, КОЯТО ВЯРВАШЕ В БЕДСТВИЯ – ТУВЕ ЯНСОН
(Проза)
Моето участие в JBOI…

Вашият коментар

