Седмица 34, ден вторник, трета група


Днес от 9 до 16.30 по планов график от „Еон“ бяха обявили, че няма да имаме електричество в училище.
Старателните ми деца се възмутиха за пореден път, че не били предупредени.
Както не бяха се информирали за сайта на Енергото, така изведнъж ме нападнаха, с обвинението, че съм знаела от миналата седмица.
Аз от 15 септември знам, че този вторник им е предпоследен, ама те очакват да бъдат предупредени, че е само пред-предпоследен.
Още има хора, които не знаят как да изброят колко нули има в записа на едно десетично число като 1 байт в паметта на компютъра. При положителна двоична логика на записа. Това последното никога не съм го споменавала в часовете.
Скараха ми се, че им давам сложни алгоритми, а в другите училища не учат масиви, само ПРОСТИ алгоритми.
Май някои типове данни са прости, ама и това е далечна, почти неспоменавана част от теорията.
За два часа без електричество, отново се оказах с много мераци и надежди.

[Цитат:]

Сега обаче се чувствам като плеснат с най-мокрия парцал на света. Защото усещането да си пророк, който е смятал себе си за черноглед, а се е оказал оптимист-въздухар, е точно това.

Извинения към автора на цитата. Извън контекста ми върши същата работа. Образно и точно.

One comment

Вашият коментар

