Излишно


Вече седмицата се сдоби и с първата кръпка.

В резултат на проявената необходимост и желание поне мъничко да се осведомя от най-компетентната инстанция, се наложи да отделя още време за странични въпроси.
Те са изтощителни, размити и странно повтарящи се -имахте ли проблем, каква категория е този проблем, колко често имам проблем, и т.н., но не и да си напиша конкретния проблем, сякаш ще стане нещо чудовищно сложно в разбора на отговорите. И десетина пъти да определя равнището си на удовлетвореност – повече, по-малко, в по-малка или в по-голяма степен. Ето го последният въпрос:

Проучване за удовлетвореността от сайта за поддръжка на Microsoft

Посочете едно нещо, което Microsoft може да направи, за да предлага по-добра онлайн поддръжка?

Едно нещо? – Написах всичко, цитирано по-долу, точно до последния символ, повече не се разрешава:

Да предлага изцяло помощната информация на български език, да се откажат от хегемонията и да не разнообразяват с нови файлови формати офис-продуктите си, да се погрижат бавната връзка към българската секция на сайтовете на Майкрософт, особено тези, на MS Office Online да се подобри; да не крият зад 100 дерета информацията, която вече е преведена на български за по-старите версии, защото хардуерното обновление понякога е невъзможен процес, а работа се върши и с Офис 2003.
Съжалявам, че изобщо се правят на партньори в познанието, монополизират държавната и образователната система, а принуждават учениците да пиратстват, за да имат същата ОС и същият приложен софтуер, с който работят в училище единствено и само незаконно.
Съжалявам, че трябва непрекъснато да търся старите команди под ново име или към други менюта и инструментални бутони, това е загуба на време.
Не вярвам, че Майкрософт някога ще опростят ненужно сложните продукти, ще ги направят семпли и достъпни, нито че ще се грижат истински за клиентите си.

***
Дали изливането на емоциите по анонимен начин успокоява?

Ще получа ли отговор на моята обратна информация?

Не. Ние не отговаряме лично на въпросите или коментарите в този уеб сайт. Вашата обратна информация обаче ни помага да подобряваме уеб сайт си и е полезна за милиони потребители на Windows по целия свят.

Advertisements

2 comments

  1. zelenkroki

    Update for Windows 7 (KB2505438)

    Installation date: ‎9.‎3.‎2011 ‎г. 08:24 ч.

    Installation status: Successful

    Update type: Recommended

    Install this update to resolve issues in Windows. For a complete listing of the issues that are included in this update, see the associated Microsoft Knowledge Base article for more information. After you install this item, you may have to restart your computer.

    More information:
    http://support.microsoft.com/kb/2505438

    Help and Support:
    http://support.microsoft.com

    Вдъщност, известяването, за което поставих снимка в коментар към Оксиморон, си остава най-показателното недоразумение. Обратната връзка с клиентите не е новост.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s