Разни-многообразни


Моето гардже – най-хубаво!
Чудя се къде да си поставя връзките към местата на моите хора, които малко или много са ми задължителни за посещение.
За free-run-ърите още нищо не съм проумяла, но пък е пълно с клипчета около тях.
За общуващите през ФБ никак не мога да се потрудя.
За гардженцето ми пък писането на блога се получава изнервящо – защо ми гледат постове, които не са нищо особено, защо не ме гледат, защо ми е да съм популярна, защо да пиша, какво ги интересува другите какво си мисля, не в никакъв случай няма да напиша каквото аз мисля, защо ми е да пиша изобщо, да преразказва всеки може…
И решило гардженцето ми да публикува само връзки към песни и клипчета.
И тъй като не желая да я дразня с травмиращи директни връзки – ето нещото, което няма да се отвори с щракане – http://anny111.wordpress.com/2011/01/17/no/
Едната песен от понеделнишките драми на тийнейджърката ми е „Няма любов“.
Мъка, мъка и пак мъка!
А другата е още по-абстрактна: „Това е“.
Не сме особени почитатели вкъщи на дългия манипулатор, но пък текстовете са всеобщи. И поне не е чиста чалга.
Числото 666, което тегне над броя посещения в блога на aNn е доста страшничко – нали все търсим знамения:

Моята приятелка, която живее в Пловдив, ми прати много сполучливо поздравление с клипа на Дони и Нети „Има време“.
Пуснете си го.
Има и няма време.
Моите общи патила по седмици и заради Деня на системния администратор, който се случва почти всеки ден, ги организирам отделно – през Работните теми вдясно – в страничка Разни
Все още не знам дали ще е сполучливо, но стават твърде трудни за обхващане и преглеждане през другите публикации из дневника.
Засега съм на допълване по третата серия седмични патила – почти както е трета седмица за годината.
Това ѝ е хубавото на Годината – да почне в почивните дни.
Все още сме си трета седмица на 2011, нали?

One comment

  1. aNn

    „За free-run-ърите още нищо не съм проумяла, но пък е пълно с клипчета около тях.“ ?!?? нещо не схванах

Вашият коментар

