Транспониране на песни


Не съм от тях, како Сийке,
Не ми е работа, нито дарба, нито усет каквото и да е от света на музиката.
Моята пианистка, вокалистка, изпълнителка на клавир в училищния състав и почти професионалният музикант – таткото, си говорят „Това дете не е от майка си“.
Почти са прави – няма причина да търся музикален ген в рода си, нито да се самозаблуждавам, че все нещичко е и от мене в тази област. И чувство за ритъм нямам. (Уточнението е за онези, които не са се ориентирали все още в неподредения ми блог.)
И като ме нападнат в училище за фоновото оформление на тази и онази тържествена церемония, се чувствам особено прекрасно.
Вчера най-после се намери съвместим с уин 7 софтуер, който бил подходящ за трансформации на готови записи от песни.

One comment

  1. lilia

    Не може да се получи в моя случай по много причини.Оркестърът се сърдят ако не е разписано пред очите им-а те са голям колектив.Освен това има нови и за да се запаи линията на валса трябва да се следи интерпретацията а не на пръв поглед да четат в нова тоналност.Идеята е хубава но мисля няма да сработи.А що се отнася до смяната на жанра сега и тук-ДА-прекрасно ми е и няма никакви фактори които да ми попречат

Вашият коментар

