Публикация №667


Пак ме проверяваха дали съм с легален уиндоус.
Докога?
Проверката на оригиналността на Windows беше успешна
Вече можете да се възползвате от всички предимства на оригиналния Windows, включително и допълнителните ползи!
Вече?!
Благодаря!
Аман!
Не знам какво щях да избера за заглавие на този пост, ако нямаше автоматизирано броене на публикуваните ми писаници.
Но със сигурност числото, което ще се запише след малко, ще надскочи „дяволското число“ с единица, и аз ще си отдъхна спокойно – преодоляна е още една психологическа бариера.
На мене често ми се карат вкъщи за този блог. На дне по няколко пъти.
Е, като изтече обратното броене, ще си осмисля поведението занапред.
Днес омотаването пред осмокласниците беше пълно, но не се разстроих.
Нито ме слушаха, нито искаха нещо от мене.
„…може би учителят е винаги отсъстващ.
Ще трябва да продължа с изобретяване на други сценарии.
Векторите не са любима техника за решаване на задачи. А понякога стават сладки решения.
Правоъгълните триъгълници в седми клас хич не можахме да ги преборим.
Утре ще бъде петъчната кулминация на експеримента.
Уча се да не овиквам групата, с която се тормозим пет-шест години вече. Свикнахме ли си? – Не!
Но ще понасям с повече хладнокръвие нежеланието на трима да работят в часовете. Заради останалите 7-8, които са съвестни и по-старателни.
Малко за посетените места по необходимост:
Класирането по ИТ от Шумен’2010
Блогът на Явор Николов
Чак сега забелязвам, че името на човека, чийто блок следя съвсем за мъъничко се различава от името на другия Явор, който бил обичал да му казват „Яшу“, което е доста далече от Явор, доста по-близо до едни други литературни и приказни герои, с които правя асоциации, но както и да е.
Тази статия, както и шумотевицата около новините, коментирани в нея, не ми е на дневен ред.
Време беше да потърся по телефона и мене да ме потърсят.
Сега е време за по-внимателно осъзнаване на разговорите.
Откритият урок днес премина при много добър синхрон за времето.
Е, лаптопът реши да угасне баш когато му дойде ред да показва информация, но бързо го извадих от заспиването. Добре, че не се наложи да го рестартираме посред час.
Късмет!
Късмет, че детето ми ме подсети за нещо, късмет за голямото междучасие и проверката на флашките (само един Марко Кралевич!, изтрих го преди да го „хване“ антивирусната, изненада ме, че можело и така…)
Три пъти подновявам забравени пароли, никакъв ред няма за личните ми тайни… но от понеделник ще сме с нов режим за почивка и сън.
Така е то.

Вашият коментар

