Седмица 9, ден четвъртък


10:1 е днешният резултат от работата ми в часовете с милите ми любимци.
Не че се е случило нещо много хубаво. Не са се изтормозили никак.
Аз им пратих задачите за деня тази нощ, а поради архивирането на едни сканирани материали (от 2006 г. чакат някой да ги обработва), забелязаха среднощното време на създаване на самите картинки в архива… И лекичко се зачудиха дали пък системното време на компютъра ми вкъщи не е различно.
Това беше единственият напън за мислене.
И имаха около 10 минути четене.
За да попрепишат малко текст.
За повече – нямат съзнание.
Милите ми те!
Има шанс да посвърша още нещичко – механически и без много разграничения – кой се справя добре, кой – също.
Слушах доклад за спецификата на тестовете за оценяване, гадни изисквания, нямат удовлетворяване. Затова и всичките ни външни оценявания са все с анонимни автори.
Което си беше известно и досега.
Настройвах нов хардуер, не ми се получи нито бързо, нито успешно.
Утре пак.
Чистих почти дузина флаш-памети, 3-4 с порядъчно грозни и солидни заплахи – поразени от червеи и троянци, даже и червейчето Kido, старият познайник, още се разхожда из мрежата (ни?)…
И правих вестник – първата страница е почти готова.
И се наложи още в ранни доби да конвертирам wma във wave, за да… повиша нивото на звука, нищо че излиза с още брумове и шумове… как можах вчера да направя на запис толкова тих говор по микрофон…
Програмата, която избрах съвсем сляпо е Free Mp3/Wma/Ogg Converter 2010 v5.3.8.

3 comments

  1. Милен Неделчев

    Защо си губиш времето с чистене на флашки? При положение че като си идат и ги забодат на ПиСи-тата си в къщи, отново ще се сдобият с червеи на ауто-рън в тях. Разбирам че си услужлива :), но по-голям ефект би имало ако идеш да преинсталираш домашните им компютри един по един 🙂

    • zelenkroki

      Е, за да не се налага да преинсталирам едни машинки, дето не са вързани в мрежа, пък ги ползваме – затова. Нито имат памет за надстройване, нито хал да ги варди мощна антивирусна, при това – офф-лайн.
      Изгубеното време е несравнимо по-малко от това за преинсталации из училището. А по-големия ефект, дето ми го предлагате, не ми го предлагат нито дечицата ми, нито някои по-разумни колеги.
      Първите – не им трябва, те си знаят откъде и как. А вторите – са наясно с времето ми.
      За днес, седмица по-късно, на същия ден, проверените флашки са 5-6, с едно „попадение“ и вероятност да съм пропуснала някой юнак.

  2. static

    Аз го казах в кръга на шегата разбира се. Извини ме ако съм те засегнал с нещо.
    Инак свежа даскалка си браво! 🙂
    Само ако може без „ВИЕ“ защото се чувствам малко неловко и ми се губи чувството за хумор. 😦

Вашият коментар

