Седмица 8, ден четвъртък


Вече е сигурно, че сутрешното ранно пристигане в училище ми е по-успешно за начинанията от закъсняването след обяд, когато нервирам всички, които си тръгват, докато ме чакат.
Знаех си аз, како Сийке, че не съм от тях!
Нощните птици са други птици.
Добре, че има чучулиги, петли и кокошки, защото няма единство и в животинския, и в човешкия свят.
Светът е дуален.
Какво означава тази думичка? – Питам аз милите си дечица, а те дружно: – „Не знаем!“
Ако бях показала параметри за процесор: Dual Core … 4GHz и нещо си… нямаше да се чудят много преди да отговорят, че е двуядрен процесорът. Англичаните ми те!
Ще се научим да се разбираме тъкмо когато се наложи да приключваме с ученето.
Дните ни са преброени!
То е ясно още с раждането ни, ама… трябва да се напомня по някой път…
Дългият работен ден по необичаен начин унищожи всичката радост на първите добри събития и затрупа впечатленията с много мъка – за неясни DNS истории, за странни Windows-Live прояви, за откриваеми, но ръчно прилагани драйвери, за излишни разговори и неосъществени мерачета.
Приятелю, който си знаеш колко много ми помогна днес, благодаря ти!
Приятелю, който си знаеш колко дълго изоставям обещанията си, извинявай!
Мило мое умниче, продължавай да се опитваш да бъдеш самостоятелно дете, защото майка ти отново издъхва като се прибере вкъщи…

Вашият коментар

