Поредните съботни греди


Добре че не се получи когато бързах страшно много в петък:

Още един „Blue screen“! За един месец – само два пъти 🙂 :(.
Освен това – никога не е случайно.
И профилактиките на едно местенце, където винаги се случва добера ли се до време и за там – все на профилактика да попадам:

А се налага поне 3+1 глога да наглеждам, нали не бива да се отказваме от хубавите начинания?
Много кръгове ще се затворят, ако не е така. И ще се налага да се започва пак отначало.
Както е постъпила приятелката ми с поредния сайт.
Аз се радвам, че има сили, енергия, жизнерадост, направила го е приятен и с хубав външен вид.
Поздравления, Мария!
На мене ми пратиха мило писъмце, че изпитната сесия за изработването на сайт в курса по електронни социални умения се удължава.
Направо се разтопих от грижата, щедростта и желанието да ме върнат към нещо, което не ми е в първите необходимости.
Ей заради такива като мене, дето са пропуснали сроковете (всъщност срокът изтича днес), дето все са болшинство, съвсем сериозно си задавам въпроса – струва ли си да се спазват каквито и да е срокове?
Ще чакам около 20 ноември да го удължат още веднъж, колко му е!!!
Голям късмет, няма що!

One comment

  1. lilia

    Какво отново не успявам да прихвана.Нещо изпускам ….Къде е ?Само да не е по компютри, защото -ама вече се вижда че гредите ми стърчат от очите.Ужасна съм.Срам ме е

Вашият коментар

