Перфектната книга за всички родители


Не се лъжете по заглавието!
Не бързайте да се възмущавате!
Аз не съм от тях, како Сийке!
Няма да минат и няколко абзаца текст, няма да разберете и половината от целта на написаното, но ще се усъмните в заглавието!
Перфектни книги?
Не мислех, че с това ще се сблъскам в анотацията към

Тайни за родители
от звездни майки и бащи

Интервюта: Синди Пърлман
Редактор: Джил Крамър

на издателска къща „ЛИК“

Въведението също започва по познат начин:

Представяте ли си бебето ви да беше дошло с прикрепена към пъпната му връв малка брошура, озаглавена: „Как да не ме съсипеш преди да навърша 18 години? Няма нужда от допълнително сглобяване.“ (Хей, искаме нещо такова във водонепроницаем, неразрушим вариант.) Де да беше толкова лесно. Животът щеше да е много прост, както и родителството.
А сега се събудете, тъй като това беше само фантазия.

На това място аз не мога да не си припомня култовите думички от една песничка, която пък е част от един филм:
But it was only a fantazy.
The wall was too high as you can see…

Винаги Стената е твърде по-висока отколкото можеш да видиш…

Пожелавам си бързичко и ползотворно четене.

А инициативата на издателска къща „ЛИК“, както и книжките от списъците тук, тук и тук очакват новите си читатели.

И си знам, че не е много като за мене подобно заглавие.
То все за звездните хора се шуми, все някого обявяват за известна, влиятелна или обществено популярна личност, пък… аз все не съм ги чувала повечето имена.
Така е то… Не е за всяка уста лъжица. Станали хората известни – има-няма към 110 интервюта с различни световно известни наши съвременници. Който слуша новините и ги чува, може и да са му познати. Който чете светски вестници, гледа предавания за звезди, интересува се от хрониките на деня и парадите на суетата… но за мене лично всичко това не е с предимство пред по-належащи и доста неглиже-задачи всеки ден.
Ще наваксам онова, което съм си спестила досега, защото за всекиго от интервюираните има кратко „досие“.
Всъщност, какви са хората, наречени звездни майки и бащи, ми е малко по-малко интересно.
Все още ми е любопитно какви тайни са открили те, пък има ли нещо полезно, което е било пред очите ми, но не съм забелязала при моите изтерзани търсения как да се погаждам с щерката и с учениците си.
Да видим…

––
Забележка: Оцветеният в тъмносин цвят текст е цитат от книгата.

Вашият коментар

