Две рекламни послания


Вашият компютър е при нас!“
Много пъти това заявление ме е блазнело да вляза в магазин на тази фирма и да попитам къде ми е компютърът, последна класа, че да си го занеса до вкъщи.
На другия ден пак ще отида, и така… всеки ден.
Никога няма и да си помисля да плащам.
Нали моето си е там? – Какво ми остава? – Да се чувствам богата поне колкото са ХХХ, докато не ги разоря с пренасянето на моята тяхна собственост вкъщи.

Всичко от света на компютрите!“
Тази заглавка ми е от вчерашната визитка, която получих.
Е, кажете ми, да им вярвам ли?
Аз ли не съм се докосвала до света на компютрите, те ли не са наясно колко всичко може да бъде всичкото от посланието им, с което уж ще ме направят техен клиент???

Искам, искам!!!
Ама не сте се сетили, че толкова явно ме лъжете.
Когато едни по-големи батковци се оказаха студенти първи курс заедно с мене, детето от село, много им се връзвах на приказките.
Докато не ми се каза:
„Ама ти от майтап не разбираш!“

Вашият коментар

