Още една интрига


В събота пропуснах едно пътешествие.
Накратко: изпратих си детето на кино.
То сега да идеш на кино си е повече от пътешествие.
Филмът е 3D.
Step up.

Това е първото посещение на киносалон със съвременно озвучаване от Анна.
Нахвърли се да гледа как отразяват събитието във ФБ, зарадва се на снимките, пък после първо аз, после и други – я заляха със студена вода.
Недоволство, че не са били поканени съученичките ѝ.
То, моето маймунче, чак сега се сети, че ще има завист и ядосване…
Добре, че не отидох с нея.
Поне един хубав ден за нея. Свободно от критичен поглед време, забавления, шопинг-терапия и приятен филм.
Само на мене пазаруването никога не ми действа терапевтично, след втория магазин ми иде да потъна в небитието, само и само да се отърва от обикаляне и гледане. С кафето, което никога не ми стимулира жизнените функции, стават две ненормалните ми качества в доказан вид :).

One comment

  1. lilia

    Маймунчето знае още от лятото за завистта, затова мълчи.Също видя и друго вчера, така ,че то е търпеливо.Когато може ,тогава ще бъде заедно и щастливо.Свикнало е на бой и отстъпва.Нищо че обича.

Вашият коментар

