Киноизненади


От 15 години не бях ходила на кино!!!
Не е събитието на годината, но пък се оказва единствено по рода си събитие за много по-дълъг период.
Анна отказа да се присъедини към инициативата, но това си е за нея.
Сънуването на три нива, архитекти и проектанти на приказни развръзки в споделеното сънуване и всякакви асоциации с учението на Дон Хуан бяха комбинирани с гръм, трясък, тихи приспивни мотиви и мотиви, които бедната ми музикална култура свърза с популярната творба на Вагнер.
Сигурно за първи път съм в салон, където звуковата уредба е с пространствено въздействие, не знам.
Притеснявах се, че приятелката ми, която организира гледането, е кисела, че не си настроих физиката за дългия филм, а накрая дори се опитах по навик да прибера седалката на стола. 🙂
Имам дълги занимания по проучване историята на сценария, имената на актьорите и не на последно място – произношението на името на филма: INCEPTION
Невероятното е, че:
Премиера в България: 23.07.2010
Световна премиера: 16.07.2010
Къде съм тръгнала аз!!! 🙂
Ако знаех предварително, че участва Леонардо Дикаприо, щях да потегля доста предубедено с нежелание, но ми се размина поне тази истина в началото.
И се сетих за името му, след като стоплих, че е актьорът от „Титаник“ чак на сцената, в която героите кацнаха в Париж.
(Всеки, който е гледал наскоро филма, да си прецени колко бързо загрявам 🙂 )
През това време моята конкурентка най-после е била подложена на удоволствието – ядене на диня.
А е оценила деня си като начало на самотата
Като разказвах после какво съм гледала, детето ми стопли твърде бързо, според моите представи.
Явно, информирала се е за навостите и от филмовия свят, докато аз все си мисля, че безцелно пилее дните си…
И една от нереалностите на фантазията, на път да се превърне в действителност не само в сънищата ни – от афиша на филма:

Вашият коментар

