Събитие


Има множество разнообразни цитати за изненадите в процеса на образованието.
И на възпитанието.
По неволя съм потърпевшата страна и на двете дейности, а уж трябваше да завзема аз водещите функции.
Тъй като наистина всеки ден – даже когато не е близо до мене, биологичното ми творение направлява живота ми най-безцеремонно – положих усилия да насоча към смислено използване на свободното време не само за ваканцията, ами изобщо.
Досега усилията ми са направо безславни.
То и моите мерачета не са малки, искам да си впрегне ума и сърцето в стойностни занимания.
Нека да са нейни стойностите, но да не са от днес до утре.
Всяка прищявка се опитвам да я приема като нейното бъдеще, като нейната цел, за която да положи своята си енергия.
А тя все си мисли: „мама ме накара“.
Хубавото от неделния ден е, че от съавтор на блога ми, без никаква друга намеса от моя страна, точно за именния си ден, щерката ми си създаде свой собствен блог.
И най-категорично си го описа:
Само мое !!!
Къде го удряш, къде се пука – то си беше ясно, че ще се опитва да се държи напук на всеки мой опит да поощря каквото и да е нейно идейно намеренийце, но този път ме завари неподготвена.
Че си има поне три-четири глогчета, профили из импулси, фейсбук, нетлог и къде ли още… било друго.
Истината е, че предпочита да ми създава конкуренция, а и да си спести молбите ми да пише вместо мене на някоя дата в този блог.
Да е на късмет с писането, блогването и да е този път с повече положителна емоция заниманието на Анна!
Желая ú го от сърце!

Вашият коментар

