Волейбол


Мама ме кара да пиша в блога! Аз не искам, ама естествено кой ли ме пита!?! …

Днес беше последният мач за националния отбор на България от Световната лига. За съжаление няма да отидем в Аржентина, защото изгубихме срещу Бразилия с 2:3 . Срещата беше много вълнуваща и интересна, и двата отбора показаха, че са много добри и заслужават да продължат. След победата на Бразилия и вчера, техният отбор веднага се класира, а днешният мач не беше от значение, но беше важен за нас – ако го бяхме спечелили, щяхме да се класираме като 2-рите най-добри след първенците от всяка група. Разбрах, че ако Италия беше спечелила мача вчера, също щяхме да влезем, без значение от днешния резултат. И там разочарования… Италия водеше с 2:0 когато нашия мач свърши и днес разбрах, че нарочно са се оставили Сърбия да ги надвие. Много съм разочарована от това, все пак в италианския отбор има българи, а те нарочно са се оставили и с това попречиха на нас. И все пак днешния мач беше много хубав. Истинско удоволствие беше да го гледам, пък и имахме много голям шанс за победа, представихме се повече от добре. Ако не бяха допуснати някои от грешките на сервис, можеше сега да се поздравяваме с победа. Силно съм разочарована от играта на Виктор Йосифов, не само днес, но и през всички срещи за националния отбор тази година. На олимпиадата в Пекин той стана най-добрият блокировач в света, а сега направи само няколко точки, но по-лошото е, че направи фатални грешки в най-важните моменти.  Много съм впечатлена от Матей Казийски, който има остра вирусна инфекция и въпреки това днес се бори до край. Беше блед и се виждаше, че му е тежко да играе и все пак не изостави отбора, дори направи 2 аса и доста точки от атака. Целия отбор бяха страхотни както винаги. Андрей Жеков направи много голямо впечатление, като спомагаше много и на сервис, и на блокада, дори в атака и най-вече като разпределител, правеше перфектно всичко и спасяваше отбора в трудни моменти. Наистина ужасно много се гордея с нашия отбор, всички са страхотни и са на световно ниво. От 3 години гледам волейбол и съм голяма фенка и винаги ще ги подкрепям. Това е едно от нещата, които много харесвам и винаги ми прави удоволствие. Няма друго, заради което да съм се радвала толкова, колкото когато ние победим. Сега моята приятелка ми казва, че съм звучала смешно със всичките тези мои „превземания“. И така да е – на мен ми харесва и когато премълчавам тези емоции се чувствам, все едно съм ги предала. Винаги съм се интересувала от мнението на хората, но специално по този въпрос не мисля, че трябва да се крия, не ме е срам от нашите момчета и те заслужават най-доброто! Защо да крия?! Те представят цяла България и всеки от нас трябва да се гордее с техните постижения. Не мисля, че може да има нещо или някой, което да ме убеди в обратното, и няма! Жалко.. Наистина те заслужаваха да продължат. Но въпреки всичко, аз знам, че ние сме най-добрите и че можем на победим всеки отбор. Чакат ни много победи и за напред!

Успех момчета, продължавайте все така и знайте, че ние се гордеем с вас, обичаме ви и ви подкрепяме!!!

One comment

  1. anemonni

    Анна, радвам се, че, въпреки първоначалното нежелание, си взела присърце задачата да пишеш в блога. Убедена съм, че подобно езиково упражнение е изключително полезно, за да се себеизразяваш.

    Освен това мисля, че се е получил красив фонтан от емоция, която наистина не е нужно да криеш.

    Надявам се да продължиш по някакъв начин да изказваш мнението си, може би, защото толкова рядко те чувам да го правиш.

    И не на последно място, бих искала да се присъединя към разсъжденията ти по отношение на нашите волейболисти. Това, което се случи, за мене е поредното доказателство, че можеш да си достоен, макар да не си първи.

Вашият коментар

