Понеделник след обяд


За малките гредички вече се пише лесно.
Но наложи ли се да записвам как съм се въвлякла в поредни безмислени обяснения… нямам дар-слово и губя част от хронологията да овековеча падението си.
В понеделник проведох два телефонни разговора с представители на софтуерен разработчик.
Имаме абонамент за използвания софтуер, това е първото ми обаждане за настоящата учебна година, имах някакви основания да попитам, каквито и тъпи въпроси да съм задала, очаквах някакво съдействие.
Първо ме слушаха известно време, после ме прехвърлиха към друг специалист за софтуера.
Той уж ме изслуша, но като взех да обяснявам за една екселска форма, която се получава, ми каза много много да не се заглеждам по формулите, защото те не били получени по обикновен начин, ами чрез базата от данни и не трябвало да се ръководя по тях, по формулите.
Стори ми се малко странно, ама се разбрахме да си изпратя базата от данни, за да ми дадат компетентно мнение по проблема ми.
И съответно, да посоча телефон за контакт.
Половин час след изпращането на файла по пощата, контактът се осъществи с невероятна амплитуда и зашеметяващо порицание.
На заобикалящите ме им се е сторило, че ми се карат 20 минути по телефона. Вероятно са ми говорили силно, яростно и обвинително около 10 минути.
Докато се съглася, че нямам проблем.
Просто, онова, което хората авторитетно правят от години, актуализират както и кагато им скимне, понякога през ден, не било с функции, каквито аз очаквам да има.
Ако знаех, че въпросните функции, които обсъждахме, не са били предмет на актуализация през последните две години, щях ли да звъня за проблема си?
Ако знаех, че и миналата година софтуерът е имал същите възможности като сега, че не правя нищо с нещо новосъздадено след поредните обновления, щях ли да питам?
И щяха ли да ми кажат колко невъзможно умно поведение имам?
Да са живи и здрави всички консултанти, разработчици и програмисти, които ще се познаят в този описан спомен от вчерашния ден!!!

Вашият коментар

