Рекламите за сайт


Предложения да се използват някои възможности за реклама на сайт от месец април насам очакват да осмисля необходимостта им.
Единият адрес позволява покупка и управление на интернет реклама с банери в голям брой уеб сайтове едновременно. След заплащане, разбира се.
Следващата възможност е да се използва образователен проект в българската му версия с широки възможности да се потопите в обкръжението на други като вас, покорени от свободата на обмен в тази общност.
http://liveedu.bg/default.aspx?id=704
Третото предложение пък се ползва при едни симпатични условия:

Mинимум 1’000 уникални посещения дневно;
Професионално изработен уеб дизайн;
Редовна поддръжка и качествено съдържание;
Насоченост към българска аудитория / поддържане на български език.

Чудя се, ако това съчетание от изисквания е изпълнено, ще ми трябва ли още реклама?
И, второ, ако се възползвам от услугите на тази авангардна компания, ще ми се зачита ли защитена интелектуална собственост на съдържанието?
Защото, ще се вижда, че си плащам да ме рекламират, сигурно и ще ме използват само легални потребители?
Имаше един надслов, че няма нелегални хора.
Дали пък има шанс да няма нелегални потребители?
🙂
Тази последно обсъждана страница не може да бъде използвана коректно с Browser, който не подържа Javascript. Само толкова ли?
Пише също, че около 11 юни 2010 новият рекламен формат IN Text е таргериран по ключови думи и вече е интегриран в над 60 сайта. Сериозно постижение. И съвсем разбираемо за търсещи добра реклама издатели.

Всъщност, моят въпрос за самообсъждане е, как би трябвало да науча на реклама онези, които обучавам да правят сайтове на съвсем начално ниво?
Богатството за избор на примери и липсата на достатъчно време да поставя проучвателни задачи в тази област, както и собственото ми незнание докъде да търся правила и откъде си остава само търговска реклама… правят мисията напълно аматьорска.
С каква ли част от преподавания материал учителят в часовете по ИТ се занимава професионално?
Можем ли да отречем професионализма на учителя в начален курс, когато правилата и уменията се ограничават до възрастово възможен максимум от понятия и знания, които по-късно се разширяват.
Всички приемаме, че началното образование не е последен етап от обучението и не покрива необходимите знания за живота.
Кога един ученик по ИТ получава минималните необходими знания, за да има самочувствие, че е качествен участник в информационното общество?
Щяло освен държавни образователни изисквания да има и норми в системата за оценяване на тези държавни образователни стандарти и ядра, по които се изработват учебните програми.
Хубавото на новия проектозакон за образованието, чието обсъждане продължава, си остава с пожелателни текстове.
А рекламите в Мрежата си действат по скритите закони на търсенето и предлагането.
Аматьорството и идеализмът на някои автори правят ситуацията многоцветна и неизвестна.
А някои обективни измерители показват истинските резултати.
С вграждане на платени или безплатни рекламни похвати – един сайт доста бързо си показва колко жив е или е скъпоплатен, но мъртвороден.

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s