Малка неделна греда


Около 8 часа таза сутрин мелодията, която се точеше с обичайната добра скорост, секна изведнъж.
Реших, че имам работа и без да ползвам интернет, но след половин час все пак рестартирах безжичния рутер на милите доставчици.
Нищо по-различно.
След още час – отново и отново същият резултат.
Виртуалната ми машина също не се съгласи да работи както очаквах.
Взеха да се събуждат „ентелигентните“ ми домашни.
Настояха да се обадя и да се оплача.
Почти се съгласих. Почти се отказах като чух инструкциите, от които нямаше как да избера номерче за своя проблем.
Все пак, натиснах едно бутноче. Учтив женски глас ме поздрави и след малко започна да ме разпитва за номера на телефона, името на училището, дали нямам проблеми с окабеляването и т.н След което ме прати на друг дежурен, пак учтив женски глас, който отново ми зададе същите въпроси, попита ме дали във вторник след обяд на адреса ми ще има кой да посрещне техниците и ме накара да продиктувам още един телефон за мобилна връзка.
Ако проблемът бил в централата, можело да го отстранят.
Е, дали го отстраниха, дали се възстанови от само себе си – не е ясно.
Преди две седмици имаше интернет свързаност, а нямаше телефонен сигнал.
И пак безмълвно ми отстраниха някак повредата, а на следващия работен ден ме интервюираха дали има сигнал и изправна ли е връзката.
Супер отношения, майсторлък за образец!

One comment

  1. Графът

    😀
    И Муниконтин има не рядко такива проблеми (и тя е на връзка през телефона).
    Аз съм късметлия – направо 6-ца от тотото (пу, да не чуе дявола!).
    От няколко години кабела ми е към ПАУЪРНЕТ ООД. Изобщо не е ставало нужда да се обаждам – редките прекъсвания траят няколко минути и се оправят. Не знам каква им е техниката, ама е на висота – явно и прекъсването веднага се сигнализира при тях.
    На всичкото отгоре при предплата за 12 месеца се плаща само таксата за 9 месеца, 3-те са безплатни.

Вашият коментар

