И аз пих и се веселих


Вчера си писахме с един колега от друг град по скайп.
Още не сме се виждали. От три години си пишем.
Даже той няколко пъти е идвал в нашия град.
За юбилея на училището ни миналата есен – също. По друг повод, но вече знае, че аз се напивам с лимонада. И разни други неща за мене знае.
Та като му се оплаках, че ми трябва спешно да се напия, веднага реагира – е нали само с лимонада, какво отлагаш?!
Е, отново отложих сериозната запивка, но си позволих половин час в Райковата къща снощи.
И нали съм бърз фотограф – реших да сглобя една обща картинка за онези, които си тръгнаха по-рано, за онези, които не успяха да присъстват и за онези, които се оказаха на прицел.
Вечер на отворените врати в Райковата къща - 15-05-2010.
Принцеските изглеждат най-добре, но и госпожите и единственият господин си ги бива!
И аз съм някъде там.
Тази сутрин дори съм махмурлия.

Вашият коментар

