Още малко за съботната ми разходка


Миналата година на 9 май пак бях в Русе.
Но си вървях като част от стадото и не снимах аз. Разчитам на кореняк русенец да ме ориентира в родния си град.
А за вчера ми отказа – не можели да тръгнат те с щерката за толкова кратко време. Само път.
Тя щеше да дойде и за толкова къс престой, даже името на един от лекторите изглеждаше познато, но в последния момент (както и предишната събота за Габровския open fest) се измързеливи.
И не само.
А моите пътешествия ги осъществих само на 30%.
За сметка на това, констататциите около присъствието ми не бяха розови.
Светът не е това, което очаквам.
Трябваше да ми се покаже отново:

Групичката, която се задава на снимката, се оформи на място, поне за руския представител в нея е сигурно.
Чух интересен изговор за съкращението РНР, някои от доводите на коментатора бяха съвсем критични, но тонът му си остана доброжелателен, поне така ми се стари, а присъединяването към останалите присъстващи по начина, отразен бегло на снимката (не се наех да снимам масата пред заведенетието до университета) доказва това.
Да се говори с представители на фирмената индустрия по софтуер и хардуер за линукс системи, нямаше да е зле. Допускам, биха били подготвени и за по-опозиционерски въпроси около цените и качеството на предлаганите услуги и поддръжка.
Особено за поддръжката.
Но поне ще следя като как се развиват във времето техните сайтове и продукти.
Под всякаква критика е системата ми за навигация в грайдунавския град.
От жп гарата до зала 101 и обратно, плюс няколко проучвателни разходки около Пантеона на възрожденците, не са малко километри, изминати пеша.
Както са го казали отдавна:
„На ахмак глава – краката му патят“. 🙂

One comment

  1. KrassimirP

    Аз една вечер като ме подхвана фотографската вълна от фото-блога ми си направи разходка от моя квартал, който е в източната периферия на Русе по Липник, после през кръговото до гарата. След това обратно до центъра. Минах долу по кея за да изляза в парка на младежда и се върнах отново в източната периферия. Бая километри бях навъртял тогава, но времето беше приятно за разходка.

Вашият коментар

