Софтуерът с отворен код и бъдещето на HTML5


Като цяло, очакванията ми се оправдаха.
Имаше и изненади, разбира се.
Не възприех Кирил преди да проговори, хем и снимката в блога си е сменил, но – това почти го очаквах.
Не очаквах, че той ще ми се обади, обаче – да, позна ме.
Тръгна си по-рано, отколкото очаквах, и то заради проклетата Стара Загора. Ако Людмил Митев е старозагорец – извинения.
С Георги се запознахме, но не му благодарих публично, някак моите проблеми с омазване на ОС, практиката ми да цепя диска на три дяла за две бози и едно убунту 8.04 – не можах да си го разкажа, а до повода да благодаря на Георги – имаше още в предисторията. Поне родителите му можех да поздравя, но ме досрамя да го хваля, като пословична несретница, която е била спасена от непознато дете, което се оказало тяхното. Все пак, задочно – поздрави и благодарности!
Денят беше доста изтормозен заради много съпътстващи фактори – станах в 1 часа посред нощ, изпуснах автобус, слушах за проблеми, омазвания и чупене на софтуер и хардуер, до болка познати ситуации и без да съм на свободна ОС.
Ето ги героите, а още подробности – по-късно:

Стефан Събев

Кирил Владимиров и Людмил Митев

Фотографът е Николай Йорданов

Цветан Цветков

3 comments

  1. Георги

    xaxaaxa ей днес се начетох за себи си 😀 Получих критики от родителите ми, че много „глупости“ съм говорил 😀 Иначе много нямаше време да се видим, за което се извинявам, просто съм на full обороти в последно време….

  2. Pingback: Tweets that mention Софтуерът с отворен код и бъдещето на HTML5 « Блог на Zelenkroki -- Topsy.com
  3. Асеновград

    Хубава конференция се е получила, дано всичко за което се говори да се превърне в реалност и да виждаме все повече и по-сложни приложения направени с html5. 🙂

Вашият коментар

