Слънчев Великден


Драматичен ден за участничката ми в лагер-школата на Юндола.
Пореден с нови драми.
Този път вследствие на моите непедагогични подходи, риторични писма и допълнителни умувания като как се дефинират булеви масиви, около 10 часа получих смс: „Направих я“.
Какво да се прави – реагирах моментално – „Супер!“
Избързала съм да се зарадвам.
Че като се почнаха едни смс-и около двоичната ПБС, как се преобразува в десетична, естествено уцелих другия вариант, а не този, който е трябвало да се използва… но по едно време дойде още един смс: „Май я направих :} ооф искам да си ходя ;(“
Междувременно брат ми ме закара и до родното ни село и ме върна обратно. За един ден, който не беше с такива очаквания, не само заради пътуването, ами и заради бройните системи, че и Великден, е сигурно, че ще се запомни. Очаквам и снимките, клиповете и същинските последици от раздялата, включваща и Великден във времето на изпитания.
На 1400 метра няма как да е толкова топло колкото при 70 метра над морското равнище. На около 500 м надморска височина пък всичко си изглежда съвсем делнично, но никой не ми е крив, че не бях в навалицата.
Програмистката ми се размечта: „Ех, защо не е всеки ден като днешния…“
А на мене ми спести някои угризения към моята майка.
Да е жив и здрав брат ми, че ме разведе насам-натам.
А часовникът от конструктора-подарък от Red for threats Green for you вече бил сглобен и даже звъни някак.
Снимката на Краси ми донесе онази нагледност за днешния ден, която няма как засега да демонстрирам с моята фотографска техника.
Краси-фотоблог

Вашият коментар

